Vervolgslider_1 Slider_koffiehoek Slider_binnen IMG_20200805_135735_resized_20200805_020032040 Slider_fietsen

Onderhoud & reparaties

Een betrouwbare garage voor al het onderhouds- en reparatie-werk aan uw auto. Tegen een eerlijke prijs.

Lees meer

Verzekeringen & Financiering

Een autoverzekering waarop u kunt vertrouwen. Sluit hem bij ons af! Nu rijden, straks betalen? Wij financieren uw auto.

Lees meer

Afspraak maken

Maak online een afspraak! Vul eenvoudigweg ons formulier in en wij nemen spoedig contact met u op.

Lees meer

-Wij zijn GEOPEND!-

corona 4901878 1920

Ook bij Mobiliteitscentre Bodegraven nemen we maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken. We volgen daarbij de landelijke RIVM richtlijnen.

We gaan hier serieus mee om en gaan ervan uit dat ook u deze maatregelen in acht neemt. Naast maatregelen op gebied van hygiëne, extra schoonmaakbeurten en intensieve aandacht voor oppervlakken die veel worden aangeraakt (zoals de deurklinken en het pinapparaat) en het veelvuldig desinfecteren van onze handen, gaan we hier als bedrijf als volgt mee om:

PCA volgt de ontwikkelingen rond het Corona virus op de voet. Er gebeurt veel, er wordt veel gecommuniceerd en wij doen er alles aan om besluiten, richtlijnen en maatregelen vanuit het RIVM en de GGD nauwkeurig op te volgen.

Wanneer de situatie daarom vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt. We willen daarmee laten zien dan we, hoewel we u het liefst ontvangen zoals we dat altijd doen, onze verantwoordelijkheden nemen.

VEELGESTELDE VRAGEN EN ANTWOORDEN

Welke hygiënemaatregelen worden er toegepast?

  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.
  • Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent het handen wassen op
  • Wij beschikken over extra zeep, desinfecterende middelen en papieren handdoekjes voor eenmalig gebruik.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit in de high-touch-gebieden

Mijn auto heeft onderhoud nodig/moet gerepareerd worden. Kan ik bij jullie terecht?

Ja u kunt zeker bij ons terecht. Wel hebben we de maatregelen aan de servicebalie en in de werkplaats aangescherpt. Het is op dit moment voor 1 persoon tegelijk mogelijk om te wachten in de showroom tijdens de werkzaamheden. De werkplaats is tijdelijk niet vrij toegankelijk om mee te kijken bij reparaties. We vragen iedereen gepaste afstand te houden van andere klanten en onze medewerkers om ieders veiligheid te waarborgen. Na onderhoud en/of reparatie worden de high-touch-gebieden gedesinfecteerd.

Bent u verkouden of heeft u andere gezondheidsklachten die kunnen wijzen op Corona vragen wij u de afspraak te verplaatsen naar een later moment.  

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?

Auto’s die worden ingezet voor het vervangend vervoer zijn ten minste 2 uur niet gebruikt of worden pas de daarop volgende dag weer ingezet. Daarnaast worden de auto’s na gebruik gereinigd, met in ieder geval speciale aandacht voor stuur, handgrepen, schakelpook en touchscreens.

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn auto, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toegaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Dat is niet nodig, als u dat wenst halen we uw auto bij u op en brengen we hem ook weer terug. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden af te stemmen.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Zijn er andere mogelijkheden?

Wij helpen u graag verder via online kanalen! We werken bijvoorbeeld met Whatsapp-video’s, als u daar prijs op stelt. U kunt ook onze verkoopadviseurs bereiken via telefoon, Whatsapp, en videobellen.

Ik wil graag een proefrit maken. Is dat veilig?

We nemen we na iedere proefrit met desinfecterende doekjes de deurgrepen, schakelpook, stuur en navigatieschermen af. U kunt dus gewoon een afspraak maken voor een proefrit.

Mijn nieuwe auto wordt afgeleverd, maar ik wil/kan hem niet ophalen. Zijn er andere mogelijkheden?

Indien gewenst kunnen wij de auto bij u thuis afleveren. Wij adviseren u dan om ruim van tevoren contact met ons op te nemen zodat wij dit kunnen inplannen. 

Komt mijn bestelde auto op de afgesproken tijd?

Op dit moment is het antwoord op die vraag onzeker. Door de maatregelen die al genomen zijn en de maatregelen die ongetwijfeld nog gaan komen, zou de levering van uw auto vertraging kunnen oplopen. We zullen u hiervan altijd op de hoogte stellen. Op dit moment is er echter nog geen reden om te vermoeden dat leveringen vanuit onze merken vertraagd zijn.

  • Maatregelen Coronavirus

    26-11-2020

    -Wij zijn GEOPEND!-

    Ook bij Mobiliteitscentre Bodegraven nemen we maatregelen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te beperken. We

    ...

Aangesloten

bovag-aangesloten-zijbalk

 

logo liggend hetautoservicenetwerk

Follinsta

facebook breed


autobedrijf logo 2

Spanjeweg 10, 2411 PX, Bodegraven
Tel: 0172-650013

info@pcabodegraven.nl

GoogleMaps PCA Bodegraven

Social Media

Volg ons ook op social media

icon-twitter   icon-facebook   instagram

PCA: Gewoon Goed!

Lees meer

Waarom Mobiliteitscentre Bodegraven?

  • Brede technische kennis

  • Groot aanbod occasions

  • Persoonlijke service

  • Eerlijke prijs

  • Wij ontzorgen u graag!

PCA nieuwsbrief

Vul uw e-mail adres in om onze nieuwsbrief te ontvangen:

E-mail adres:

Wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om, zie onze privacy policy aan de onderzijde van deze pagina.

pca-airco-ventilatie

pca-voordelig-veilig

pca-gratis-apk-grote-beurt